produse promoționale

Top 5 motive să investești în produse promoționale vara asta

De la afaceri mici la echipe complexe de marketing, toate folosesc produse promoționale pentru vizibilitate. Mai ales că, pe măsură ce trece timpul, apar mii și mii de astfel de produse inedite și la prețuri prietenoase. Acestea sunt în măsură să se întipărească în memoria clienților care le primesc. Tocmai de aceea, din ce în ce mai multe firme se folosesc de produse promoționale pentru afacerea lor.

1. Clienți noi, tot timpul

Cu produse promoționale câștigi în notorietate. Fiecare client vechi sau potențial client este crucial pentru afacerea ta. Astfel că, dacă reușești să îi atragi atenția cu un produs bine plasat, acesta va rămâne alături de tine ani de zile. Nu uita că acesta este cel mai important element pentru ca afacerea ta să crească. Dacă-ți faci fiecare client să simtă asta și îi oferi ceva concret… Își va aminti de tine multă vreme.

2. Cere recomandări

Ne este nimic ieșit din comun să se întâmple și experiențe neplăcute. Dar cu o campanie de oferire de produse promoționale orice experiență devine mult mai relaxată. Este esențial să cauți să îți îmbunătățești constant relațiile cu clienții. De aceea, să alegi să le trimiți din când în când produse promoționale îți va ajuta afacerea. Și nu uita să le ceri și ceva recomandări, atunci când le oferi un produs personalizat.

3. Vara, anotimpul pentru extindere

…Mai ales dacă activezi în aer liber, și ești nou în branșă. Vara îți oferă vizibilitate, căldură și trafic. Iar dacă o asezonezi cu o campanie de oferire de produse promoționale, succesul este garantat. Acestea sunt recunoscute pentru puterea pe care o au în crearea de vizibilitate și rememorare. Te vor ajuta să transmiți mesajul că intri pe piață și că vrei să rămâi acolo.

4. Rebranding în orice anotimp

Dacă nu ești nou pe piață, atunci cu siguranță din când în când ai nevoie de un… refresh. Cu produse promoționale ești sigur că ajungi la publicul țintă într-un mod direct și fără echivoc. Este recomandat să începi orice campanie de rebranding cu clienții vechi. Te asiguri că aceștia au înțeles și au reținut schimbările, apoi treci la nivelul următor: clienții noi.

5. Produse promoționale, prețuri fără egal

Toată lumea știe că publicitatea este scumpă. Nimic mai fals! Cu mii de idei de produse promoționale, există prețuri pentru fiecare buzunar. Totul este să fii creativ și să ai curajul să te bucuri de schimbare!

Sursă articol: http://www.ibsproduces.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL