târguri expoziționale

Târguri expoziționale: Cum trezești cele 5 simțuri ale vizitatorilor

Ca să valorifici adevăratul potențial al brandului tău la târguri expoziționale, este esențial să-i faci pe vizitatori să reacționeze. Iar acest lucru este posibil prin trezirea celor 5 simțuri ale acestora. Este o provocare pe care nu mulți participanți la expoziții o acceptă. Dar iată câteva sfaturi pentru a ajunge la fiecare dintre simțurile potențialilor tăi clienți:

VIZUAL

Principalul atu al participării la târguri expoziționale îl reprezintă vizibilitatea pe care acestea o oferă. Dacă beneficiezi de un buget generos, alege un sistem expozițional impresionant ca dimensiune și plin de culoare. Îți garantează vizibilitate maximă.

Acest lucru este important deoarece 90% din informația care ajunge la creier este vizuală. Imaginile sunt procesate de creier de 60.000 de ori mai rapid decât textul. Acestea fiind spuse, mai puțin text și mai multă imagine.

TACTIL

Dacă promovezi un produs nou, adu-l la târguri expoziționale și lasă-ți clienții să-l atingă. Știm cu toții cât de important este să cunoaștem un produs înainte de a-l cumpăra.

Un alt element de care ar trebui să ții cont din punct de vedere vizual este amplasarea de cataloage la loc vizibil. Vizitatorii vor fi tentați să le răsfoiască și să-ți afle, în acest fel, oferta. Interacțiunea cu produsele și cu serviciile tale este esențială.

OLFACTIV

Simțul mirosului este unul dintre cele mai memorabile simțuri cu care suntem înzestrați. Are o putere de influențare mai mare decât toate celelalte simțuri combinate. În funcție de domeniul de activitate, există stimuli specifici pentru acest simț.

Când participi la târguri expoziționale, trebuie să alegi mirosul potrivit afacerii tale. Fie că sunt uleiuri esențiale sau sprayuri de reîmprospătare a aerului. Fiecare domeniu de activitate poate fi stimulat cu un miros specific.

GUSTATIV

Dacă vinzi mâncare, acest simț va fi foarte ușor de stimulat. Dar chiar dacă nu activezi în acest domeniu, ia în calcul acest aspect esențial. Participanții la târguri expoziționale se așteaptă să primească o mică gustare sau o băutură proaspătă.

Dacă le oferi o cafea și un croissant ai șanse mari să aduni o mulțime de persoane în jurul standului tău. Acest lucru realizat, nu-ți rămâne altceva decât să începi să-ți prezinți afacerea.

AUDITIV

Dacă imaginea brandului tău are și un jingle asociat cunoscut, profită și adu-l la târguri expoziționale. Va crea atmosferă și va atrage atenția vizitatorilor. Dacă standul tău arată și „sună” interesant, oamenii se vor aduna în jurul lui.

 

Sursă articol: http://www.hytner.com/stimulating-the-5-senses-at-trade-shows/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL