târg expozițional

Te pregătești pentru un târg expozițional? Ce greșeli să eviți

Că nimeni nu e perfect este bine știut. Iar atunci când participi la primul târg expozițional nu ai cum să fii cu totul pregătit. Durează ceva vreme până îți dai seama ce funcționează și ce nu în expunerea brandului tău. Câteva greșeli pot fi însă evitate de la bun început, cu puțină documentare.

  1. Un stand expozițional dezordonat și dezorganizat

Durează numai câteva fracțiuni de secundă până când reușești să atragi atenția unui participant la orice târg expozițional, indiferent de tematică. Unii spun că poți câștiga un posibil viitor client în mai puțin de cinci secunde. De aici încolo începe însă greul: trebuie să îi prezinți compania, cine ești, ce faci și ce vrei. Așa că e esențial să fie totul foarte bine organizat. Într-adevăr, prima impresie contează!

  1. Disperarea de a atrage cât mai mulți vizitatori

Este bine știut că unul dintre marile avantaje ale unui târg expozițional constă în numărul mare de vizitatori. Aceștia se pot transforma cu ușurință în viitori clienți sau parteneri de afaceri. Dar decât să încerci cu disperare să atragi cât mai mulți vizitatori mai bine te concentrezi pe informația pe care ar trebui să o oferi. Nu este o cursă contra-cronometru, ci un bun prilej de a crea noi relații profesionale.

  1. Ignorarea rețelelor sociale și a conexiunilor

Aceasta este una dintre cele mai mari greșeli pe care o poți face. Este ușor să ajungi la un târg expozițional, să socializezi cu multe persoane și apoi pur și simplu să uiți de existența lor. Gândește-te că rețele sociale angajează interacțiuni pe care cu greu le poți realiza în viața reală. Așa că împrietenește-te cu ei și virtual, urmărește-i și împarte cu ei conținut de calitate. Cu siguranță va conta la un moment dat.

  1. Folosirea de personal neprofesionist

La orice eveniment, există câteva persoane care vor intra permanent în contact cu vizitatorii. De aceea este esențial să angajezi promoteri cu experiență și să-ți folosești oamenii de bază din companie. Aceștia trebuie să cunoască foarte bine ceea ce oferi pentru a te putea reprezenta la un târg expozițional. Trebuie să știe să răspundă la orice întrebare și să inspire încredere potențialilor clienți și parteneri de afaceri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL