stand expozițional

Cât de importantă este imaginea în crearea unui stand expozițional de succes

Toate simțurile noastre au nevoie de stimulare, iar o imagine grăitoare le va stimula cu siguranță pe toate. Dacă alegi pentru un stand expozițional imaginea corectă, nu numai ochiul vizitatorilor va fi fericit.

O imagine bună activează sentimentele de căldură, înțelegere, nostalgie sau stimulează simțurile mirosului, sunetului sau gustului. Iar acest lucru nu poate fi controlat, este puterea subconștientului care ne guvernează.

De aceea este esențial, în crearea unui stand expozițional de succes, imaginea aleasă pentru grafica materialelor promoționale. Orice designer știe că o imagine puternică va spune propria poveste. Altă imagine poate să aibă factorul „wow”, care va atrage cu siguranță privirile tuturor trecătorilor. De asemenea, poate exista un design care să îi captiveze și să îi inspire în același timp.

Chiar dacă cei mai buni designeri caută imagini surprinzătoare, ei știu și cum să organizeze cele mai importante elemente de brand și mesaj pentru a crea designul perfect. Este important, de asemenea, să nu te pierzi în detalii care, de cele mai multe ori, bruiază mesajul dorit.

 

Mesajul pentru orice stand expozițional: scurt și prietenos

Un mesaj scurt și prietenos pentru promovarea printr-un stand expozițional este întotdeauna alegerea corectă. Este demonstrat că o informație, fie ea scrisă sau desenată, este mai obositoare cu cât se pierde în mai multe detalii.

Pentru a relata vizual o poveste,  este necesar să te menții focusat pe cel mai important element al acesteia. Redu la minimum numărul de imagini folosite. Dacă două imagini vor spune același lucru ca alte 10, nu fi tentat să folosești mai multe.

Ce trebuie să reții?

În crearea unui stand expozițional de succes, important este impactul obținut și abilitatea lui de a atrage potențialii clienți. Esențială este, de asemenea, puterea acestuia de a atrage investiția inițială. Orice specialist în marketing sau proprietar de afacere este conștient că prețul investit în sisteme expoziționale ar trebui să fie acoperit de vânzările ulterioare ale produsului pe care îl promovează.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL