târg expozițional

Cum să integrezi Social Media în pregătirea unui târg expozițional

Integrarea Social Media în pregătirea unei conferințe, a unui eveniment sau a unui târg expozițional poate fi o oportunitate binevenită de a-ți face cunoscută compania. Există o grămadă de modalități pentru asta. Și îți garantează nu numai o vizibilitate sporită pe piața de profil, dar și creșterea vânzărilor.

Sfaturi de urmat înaintea unui târg expozițional

Urmărești promovarea unor noi produse sau servicii printre clienții tăi vechi și noi? Social Media te poate ajuta să anunți asta, înaintea evenimentului propriu-zis. Astfel, îți poți determina clienții să vină să îți viziteze standul expozițional.

Poți crea un scurt montaj video care să prezinte produsul sau serviciul într-o lumină favorabilă. Sau poți păstra totul la nivel subliminal, pentru a păstra misterul și a-ți face clienții să participe la acest târg expozițional.

Majoritatea acestor evenimente vor avea un hashtag oficial. Îl poți folosi pentru a-ți anunța prezența și pentru a-ți face urmăritorii să știe că vei fi acolo. Acesta este extrem de puternic din mai multe motive. Poți monitoriza hashtag-ul unui târg expozițional și poți observa ce urmărește concurența.

Sfaturi de urmat în timpul unui târg expozițional

În timpul unui târg expozițional, lucrurile pot deveni haotice. De aceea, este bine să-ți programezi câteva postări în Social Media astfel încât să ai un conținut constant. Ce vei posta, e strict alegerea ta, dar sfatul nostru ar fi să folosești postări generice, care să nu producă nicio confuzie în caz de schimbări de plan.

Și, foarte important, nu-i neglija pe cei care nu au reușit să ajungă la standul tău expozițional. Ține-i la curent cu ce se întâmplă acolo, postează imagini și detalii, astfel încât să îi integrezi în prezentarea ta la un târg expozițional. Vei câștiga în vizibilitate dacă vei avea un canal de Social Media activ atât înainte cât și în cursul și după eveniment.

Sfaturi de urmat după participarea la un târg expozițional

Ceea ce este obligatoriu să faci după ce a participat la un târg expozițional este să îi cauți pe cei cu care ai intrat în contact pe canalele de Social Media. Asta te va ajuta să rămâi conectat cu ei și să le poți prezenta în mod constant ofertele tale.

 

Sursă articol: www.hytner.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL