vizibilitatea unui brand

Sfaturi la început de an: Cum să crești vizibilitatea unui brand

Probabil ai observat și tu cum anumite brand-uri apar de nicăieri și reușesc să obțină un succes neașteptat peste noapte. Nu este o întâmplare, acest lucru se face cu pași mici și consecvență. Iată câteva sfaturi despre cum poți crește vizibilitatea unui brand.

Este, oare, suficient, pentru acest lucru, să ai o idee pe care nu a mai avut-o nimeni înainte? Sau este nevoie să beneficiezi de sume fabuloase pentru a-i investi în campanii de marketing pentru vizibilitatea unui brand? Dacă te gândești bine la această problemă, vei descoperi că răspunsul la ambele întrebări este „Nu”. Tot ceea ce este necesar este un pic de creativitate.

 

Cum putem defini vizibilitatea unui brand?

Vizibilitatea unui brand este nivelul de familiaritate pe care consumatorii îl au în legătură cu o companie. Numele său, caracteristicile, logo-ul, sau orice alt element ce poate fi asociat cu ea. Dar vizibilitatea unui brand înseamnă și bunurile și serviciile pe care acesta le oferă.

Este esențial, încă din primele zile ale existenței unui brand, ca acesta să poată indica și prezice deschiderea pe piața de profil. Dar și așezarea sa în piață, față de competitorii direcți și indirecți. Am căutat un exemplu pentru o poveste de succes, să aflăm cum un brand poate crește într-un timp relativ scurt. Și să vedem ce putem învăța din exemplul oferit.

Cum putem crește vizibilitatea unui brand: Dropbox

Dropbox este un serviciu gratuit care îți permite să stochezi fotografii, documente și filme. Să le poți deschide oriunde și, poate cel mai important, să le poți împărtăși cu ușurință celorlalți.

Ideea de bază: Transmite unui prietem

Dropbox și-a asigurat vizibilitatea prin faptul că a creat un serviciu de transmitere de fișiere între prieteni. Vizibilitatea unui brand se măsoară cu ajutorul utilizatorilor la care ajunge. Iar Dropbox a reușit asta, prin posibilitatea de share a unui link pe e-mail, pe rețelele sociale sau prin alte metode de comunicare. Ce au câștigat utilizatorii? Mai mult spațiu. Iar înregistrările pe Dropbox au crescut cu 60%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL