Sfaturi de Marketing
Sfat de Marketing 1: Arunca ghidul de marketing vechi la gunoi!
Primul meu sfat de marketing este aceasta: Dacă doriți sa evitati irosirea a numeroase teancuri de bani și sa pierdeti nenumărate oportunitati de vânzăre, arunca ghidurile de marketing vechi și programele audio la gunoi!
Trebuie să știi ce funcționează astăzi, iar peisajul de marketing se schimbă rapid.
Deci, înainte de a pune in practica orice sfaturi de marketing sau tactici de marketing , verificați data informațiilor pe care le utilizați.
Sfat de Marketing 2: Marketing prin continut- Invatati cum să utilizați conținutul pentru a comercializa afacerea ta!
Marketing ul prin continut functioneaza. De fapt, atât timp cât materialul pe care il produceti este de extrem de bun calitate, marketing ul prin continut poate functiona FOARTE bine. În 2013, am generat peste £ 150.000 în taxe și vânzări din acest blog, exclusiv prin marketing de continut.
Tu poate esti sau nu esti familiarizat cu fraza „Marketing prin continut” , dar vizitați site-uri cu marketing de conținut de fiecare dată când accesati Internet-ul. Când vizitați site-uri de știri, site-uri de divertisment sau blog-uri cum ar fi acesta, care oferă consultanță de afaceri, vizitați un site care foloseste continut (informații utile) pentru a se comercializa. Marketing ul de continut poate fi folosit cu succes pentru a comercializa orice tip de afacere si este imbatabil atunci când vine vorba de atragerea de clienti noi, ocazii de vânzare, cercetari și abonați.
Pe scurt, iată cum funcționează Marketing ul prin continut:
- Tu construisti și comercializezi un website și il umplii cu informatii GRATUITE, care are o valoare reală pentru clienții dumneavoastră potențiali, în timp ce le oferiti posibilitatea de a achiziționa bunuri, servicii (sau ambele), care sunt strâns legate de informațiile pe care le oferiti.
De exemplu, pe acest blog ofer mii de idei de marketing și sfaturi de marketing folositoare, regulate si gratuite. Oamenii citesc informațiile, folosesc ideile și împărtășesc ceea ce au găsit aici cu prietenii lor. Apoi, unele dintre aceste persoane vad calitatea informațiilor mele și se decid să mă angajeze, atunci când au nevoie de ajutor de marketing de specialitate. Alții cumpăra programul meu audio.