Sezon expozițional 2018: 5 sfaturi pentru un marketing inteligent
În ultimul deceniu, organizarea de evenimente și standuri expoziționale s-a schimbat substanțial. Cu toate astea, nu multe companii și-au însușit ultimele trenduri în domeniu. Când vine vorba de sezon expozițional 2018, trebuie să fii atent la toate canelele de comunicare. Atât off-line, cât și on-line.
Sfatul 1. Află ce nu știi
Despre clienții tăi, despre concurență și despre ce e nou în domeniu. Pentru că niciodată nu știi atât cât crezi că știi. Și nici nu vei afla niciodată fără un studiu atent. E important să-ți cunoști publicul țintă, ca să știi ce nevoi are. Concurența, pentru a putea veni tot timpul cu ceva nou. Și ultimele tendințe în domeniu, pentru a fi „pe val”.
Sezon expozițional 2018 – produse must-have: uită de bătrânul roll-up și comandă acum roll-up snake. Elegant și compact. Iar cu pop-up textil screen câștigi vizibilitate din prima.
Sfatul 2. Crește-ți vizibilitatea on-line, dar și off-line
În acest sezon expozițional 2018, vizibilitatea este tot ce contează. Într-o lume în continuă mișcare și dominată de on-line, poți ieși în față cu un mesaj scurt și surprinzător. Sau cu un design care rămâne întipărit pe retină. Oferă-ți serviciile cât mai rapid și direct cu putință, fie că o faci în mediul on-line sau off-line.
O pagină de Facebook bine pusă la punct îți aduce, de asemenea, notorietatea de care ai nevoie. Și te ajută și să-ți aduni publicul la evenimentele la care participi.
Sfatul 3. Folosește-ți inteligent brand-ul
Trebuie să recunoaștem! Acest sezon expozițional 2018 va fi unul dur, alimentat de concurență și de tendințe care se schimbă peste noapte. Tocmai de aceea, companiile locale au recunoscut într-un studiu recent că una din prioritățile anului ce vine o reprezintă transformarea brand-ului lor într-unul de top. Asta înseamnă mesaje și imagini atractive.
Combinate, acestea vor crește vizibilitatea, dar și nivelul de implicare și de loialitate din partea clienților. Iar tu vei câștiga statutul de profesionist.
Sfatul 4. Nu-ți risipi timpul și banii (sau risipește-i pe ceva ce funcționează)
Există mai multe date ca niciodată despre ceea ce funcționează în marketing. Iar când vine vorba de acest sezon expozițional 2018, va trebui să-ți faci din nou temele. Decât să investești, spre exemplu, într-un roll-up 85 pentru următorul târg, mai bine comanzi cel mai nou produs din această gamă. Roll-up Snake are o formă care cucerește la o singură privire.
Uită-te bine la ce sisteme de expunere ai folosit la târgurile din anii trecuți și încearcă să aduci ceva nou. Cu siguranță clienții tăi fideli vor aprecia asta.
Sfatul 5. Măsoară, refă, ia-o de la capăt
Când vine vorba de sezon expozițional 2018, important e să fii conștient de vremurile pe care le trăim. Cu cât un design de sistem expo este mai futurist, cu atât va prinde mai bine la public. Așa că fă-ți temele, măsoară spațiul în care vei expune, caută o firmă de producție publicitară și află ce ți se potrivește cel mai bine. Apoi, pune-te pe treabă!
Dacă investești în 2018 în sisteme expoziționale care se află în trend, cel puțin 2 ani vei sta liniștit. Și poți fi tu cel care „ațâță” concurența!