Promoționale personalizate de sezon – Metode de imprimare
Perioada sărbătorilor de iarnă este poate cea mai aglomerată, atunci când vine vorba de oferirea de materiale promoționale personalizate. Din ce în ce mai multe companii folosesc această metodă de marketing pentru promovare.
Materialele promoționale personalizate nu sunt costisitoare din punct de vedere al prețurilor. Iar dacă pui în balanță vizibilitatea pe care o oferă brandului, cu siguranță vei înțelege necesitatea lor. În plus, dacă personalizarea este originală și bine realizată, cei care primesc aceste obiecte se vor bucura de ele în viața de zi cu zi.
Pentru asta, însă, este esențial ca la imprimarea materialelor promoționale personalizate să fie folosite metode profesionale. Acestea asigură produselor o durată lungă de viață și te asigură că partenerii tăi de afaceri le vor folosi cu drag, mult timp.
Serigrafie, tampografie sau sublimare pentru promoționale personalizate?
În funcție de materialele promoționale personalizate pe care le dorești, firmele de specialitate îți vor oferi cea mai bună variantă de imprimare. Pentru produsele din plastic (pixuri, brichete, acumulatori externi, racletă gheață etc.), spre exemplu, poți alege serigrafia sau tampografia. Pentru căni, metoda sublimării. Iar pentru materiale textile (geci, tricouri, rucsacuri), serigrafia sau brodarea. Dar să le luăm pe rând:
Serigrafia
Acest procedeu de imprimare a materialelor promoționale personalizate constă în aplicarea unei matrițe pe produs cu ajutorul unor site serigrafice. Aplicarea se face printr-un șablon cu decupări acoperite cu sita respectivă. Această metodă de personalizare este ideală pentru materiale textile (tricouri, geci, șepci, rucsacuri) sau pe materiale solide ((pixuri, brichete, acumulatori externi, racletă gheață etc.). Principalul avantaj al serigrafiei constă în rezistența la spălare și culorile vii și strălucitoare.
Tampografia
Imprimarea pe materiale promoționale personalizate se face cu ajutorul unui tampograf și a unui tampon de silicon. Atuul definitoriu al tampografiei este posibilitatea de imprimare pe suprafețe curbe sau neregulate. Practic, acest procedeu constă în imprimarea cu ajutorul tampografului pe orice suprafață. Tamponul de silicon poate lua diverse forme și mărimi. Tampografia poate fi folosită pentru materialele promoționale cu formă neregulată (pixuri, brichete, acumulatori externi, racletă gheață etc.).
Sublimarea
Pentru acest tip de personalizare se folosește un solvent special care se imprimă pe folia de transfer, iar apoi, prin tratament termic, modelul este transferat pe produs. Este o tehnică rapidă, cu o rezistență în timp pentru materialele promoționale personalizate astfel. Sublimarea este ideal de folosit în cazul cănilor, cărora le va da un aspect original și plin de culoare. În plus, imaginea imprimată nu se va șterge din cauza spălărilor repetate.
Brodarea
Brodarea reprezintă cea mai rezistentă modalitate de personalizare a produselor textile (geci, tricouri, rucsacuri). Practic, design-ul materialelor promoționale personalizate va fi brodat de o mașină specială, comandată de un soft special. Acest tip de personalizare este recunoscut pentru faptul că nu se deteriorează în urma spălărilor repetate. Mai mult, dă o notă de eleganță oricărui produs pe care este aplicat.