Marketing de continut 2

Marketing prin continut – partea II

Publicul-tinta pentru marketing de continut

În ultimii 19 ani, am vorbit despre conținut de marketing cu mii de oameni. Cea mai frecventă întrebare pe care o pun suna cam asa:

„Stai asa, Jim. Dacă aș da mai departe pe gratis toate aceste informații valoroase de marketing prin conținut , cu siguranță oamenii vor face pur și simplu treaba ei înșiși? ”

Am răspuns explicând că există 3 grupuri de persoane, care vor citi conținutul dvs. de marketing prin continut. Ei sunt acestia și aici este modul în care funcționează marketing-ul de continut cu fiecare grup:

1. Primul grup este mic. Acestea sunt cei pe care eu ii numesc cautatori de continut gratuit. Acești oameni nu plătesc niciodată pentru ajutor profesionist. Ei nu au fost niciodată potentiali clienti, deci nu pierzi nimic.

  1. Al doilea grup este cel mai mare. Aceste persoane vor încerca sa faca ceva ei înșiși, dar vor angaja ajutor profesionist, dacă acestea nu sunt obtinute rezultatele de care au nevoie. Ei prețuiesc expertiza autentica.
  2. Al treilea grup este cel mai mic. Aceștia sunt oamenii rari, care apreciază timpul lor și, de asemenea, „obtin” asta prin angajarea unui expert care face ceva corect pentru ei, se aduna mult mai puțin costuri, rezultatele sunt mai bune și lucrurile se intample mai repede.Iată ce înseamnă asta pentru tine:1) Nimeni din primul grup nu avea de gând să cheltuie un ban pentru tine, oricum.  Ai pierdut nimic, oferindu-le informatii gratuite.

            2) Unii dintre cei din al doilea grup vor folosi informațiile dumneavoastră și vor incerca sa faca treaba de unii singuri, în timp ce alții din grup vor vedea că au nevoie de ajutor de specialitate, și unele dintre aceste persoane te va angaja.

            3) Cu al treilea grup, dacă demonstrati prin marketing-ul de continut că sunteți cu adevărat un expert în domeniul dumneavoastră, ei va vor angaja. Ei știu deja totul despre tine si munca ta. Au încredere în tine.

Sfat pentru Marketing-ul de Conținut: Ignora pe toata lumea care iti va spune că orice conținut e bun pentru ei sau ca puteți automatiza procesul. Nu este cazul. În cazul în care conținutul pe care il produce cineva este previzibil, prost gândit, nu va face altceva decât să strice felul cum arată. Astăzi, începem să vedem multi dintre maestrii de marketing de continut cum se panicheaza, astfel ca Google a devenit tot mai bun la filtrarea materialelor cu valoare redusă din clasamentul lor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL