Facebook. Cinci sfaturi pentru branduri Part II
Chiar dacă Facebook este rețeaua socială cea mai utilizată având mai mult de 1,5 miliarde de utilizatori conectați lunar, nu este întotdeauna ușor pentru branduri să știe cum să livreze cel mai relevant conținut pentru publicul larg.
3. Folosiți hashtag într-un mod eficient
Folosiți hashtag cu moderație. Unul sau două hashtag-uri pe postare funcționează cel mai bine pe Facebook. E nevoie de puțină experiență pentru a stabili ce hashtag să folosiți. #potrivit
Hashtag-urile diferite comunică cu o audiență diversă și funcționează pentru diferite tipuri de conținut. Deci, începeți cu un test pentru a afla ce hashtag-uri rezonează cu publicul. Încercați să adaugați hashtag-uri noi la fiecare dintre postările dumneavoastră într-o săptămână și apoi verificați rezultatele.
Această abordare poate într-adevăr să funcționeze. Vedem brand-uri care sporesc implicarea fanilor prin găsirea unor hashtag-uri creative, pentru postările lor.
De exemplu, Always a făcut o treabă minunată cu campania #likeagirl adunând mii de postări ale fanilor cu același hashtag, stimuland o întreagă conversație despre mișcare și, desigur, a câștigat premii pentru publicitate.
4. Creșteți conținutul pentru a extinde raza de acțiune
Pe Facebook, campaniile plătite pot duce la creșterea traficului și a implicarii fanilor.
Cea mai bună strategie este acea de a rula o varietate de campanii plătite pe Facebook pentru a completa metoda postării și a celorlalte activități.
Cele două vor lucra împreuna pentru a ridica brand-ul dumneavoastră.
5. Creați conținut care să funcționeze pe diferite canale
Chiar dacă aveți resurse nelimitate care vor ajuta brand-ul pe Facebook, este bine să creați materiale care vor ajuta și oamenii de pe web, din afara Facebook-ului.
În mod ideal, ați putea adauga imagini de impact și link-uri folositoare. Acest lucru mărește impactul pe social media. Gândiți-vă la postările dumneavoastră pe Facebook. Se pot susține singure și pot fi folosite de alți utilizatori ai internetului?
Conținutul plin de umor, sau informativ funcționează la fel peste tot. Essie, de exemplu distribuie pe Facebook și Instagram imagini cu propriile unghii date cu lac în mai multe circumstanțe.
Și pentru a fi sigura că ceea ce postează este legat de brand, Essie include numele polonez și logo-ul companiei pe toate imaginile.