print etichete

Exemplul Coca-Cola: cum îți individualizezi brand-ul cu print etichete

În urmă cu doar câțiva ani, Coca-Cola a folosit o metodă inedită pentru promovare. A individualizat print etichete cu nume ale posibililor clienți. Privind în urmă, aceasta a fost o mișcare inteligentă de marketing. Este dificil pentru brand-urile renumite să reușească să aducă ceva nou în publicitatea produselor lor.

Publicitatea este sufletul comerțului. Sau prima impresie contează. Ambele enunțuri sună a clișee, dar sunt cât se poate de reale. O prezentare inedită, plină de culoare sau haioasă, cu siguranță va atrage orice privire. Iar o privire întoarsă spre produsul tău poate însemna, de cele mai multe ori, un client nou câștigat.

Poți privi și reversul acestei stări de fapt. Dacă o etichetă nu spune nimic, dacă are un design prea complicat sau dacă este realizată la o calitate slabă, produsul pe care îl reprezintă va trece neobservat. Astfel că print devine un instrument de bază în orice campanie de marketing, cu condiția să fie bine realizat.

Lecția Coca-Cola

Campania Coca-Cola de print etichete individualizate a început în Australia, în 2011. Acolo au fost create 150 de etichete noi cu cele mai comune nume din țară. Ideea s-a dezvoltat și a cuprins tot globul. Iar de ceva vreme încoace, poți chiar comanda modelul de print etichete personalizate. Cu poreclele prietenilor sau cu numele firmei tale.

Care a fost lecția Coca-Cola? Fanii băuturii sunt cumpărători înverșunați, iar ideea de a descoperi ce nume găsesc atunci când cumpără o sticlă sau o doză a creat un farmec aparte. În plus, ideea de „share a Coke” cu cel care își găsește numele pe sticlă a fost un impuls spre socializare.

Print etichete îți reprezintă brand-ul!

Oricare ar fi destinația finală pentru print etichete, ai certitudinea unei vizibilități ridicate, dacă sunt bine executate. Pentru asta, ai nevoie de profesioniști care să știe să pună în practică doleanțele tale. Tocmai de aceea, este esențial să alegi un design original, în concordanță cu valorile companiei tale. Pot avea un design simplu (etichete plicuri corespondență, prețuri, coduri de bare, denumiri de produs, nume participanți) sau complex (oferte, prezentări de produs, etichete de promovare).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL