logo bucurești

Concurs de LOGO pentru București! Iată câteva idei pentru crearea unui logo de succes

Că tot a anunțat Primăria Generală a Capitalei un concurs de LOGO pentru București. Și pentru că suma pusă la bătaie este una decentă – 50.000 lei, ne-am gândit că ar fi util să punctăm câteva idei de bază pentru crearea unui logo de succes. Este suficient să aruncăm o privire la câteva logo-uri ale unor companii de succes. Vom descoperi că există o rețetă simplă care, dacă este urmată, nu dă greș niciodată.

Ideea de bază este următoarea: caracterele folosite să aibă personalitate. Același font poate transmite cu totul altceva în funcție de compoziția în care este folosit. De altfel, în zilele noastre, aceasta este poate cea mai mare provocare pentru un designer – cum faci cuvântul „marfă” să fie marfă?

Pentru asta, trebuie să te întorci la origini, să încerci să redescoperi esența mesajului pe care îl ai de transmis.

Esența stă în fontul folosit

Înainte de calculatoare, să creezi un font chiar era o muncă de design. Acum, când toate fonturile sunt încorporate on-line, ai nevoie doar de ceva cunoștințe și de flerul de a recunoaște imaginea potrivită mesajului tău.

Identitatea de brand, în forma sa cea mai pură, este un nume. Diferența o face modul în care acesta este prezentat. Pe scurt, așadar: un logo îmbracă inițialele companiei în formă grafică; trebuie să fie simplu și lizibil; trebuie să vină cu un concept unic, care să-l diferențieze de altele.

În esență, un logo bun ajunge să se identifice cu marca pe care o reprezintă și să fie recunoscut ca atare. Așa că sperăm, la fel ca și prietenii noștri de la www.funky.ong, ca Bucureștiul să se aleagă în urma acestui concurs cu un logo „fain, reprezentativ pentru București, viu, care să vorbească de la sine despre spiritul capitalei”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL