principal

Ce fel de designer ești?

Nici un designer care se respectă nu-și dezvăluie cu ușurință secretele, însă cu certitudine poți afla lucruri despre ei numai urmărindu-le lucrările.  De multe ori, ei capătă obiceiuri similare chiar dacă lucrează în domenii creative total diferite.

Cu toate astea, este interesant de observat că multe dintre aceste caracteristici sunt de fapt cultivate ca urmare a naturii lor creative, pe care ei cu mândrie o numesc „risc profesional”. De exemplu, un designer își va da cu nonșalanță cu părerea despre simțul tău creativ, și garantat acesta va fi doar începutul.

Dacă începe să lucreze, vei rămâne cel mai probabil uimit de cât de repede se mișcă și de cât de sigur este de el. Dar fiecare linie pe care o adaugă sau o șterge, fiecare nuanță pe care o alege spune ceva despre el. Iar toate acestea, adunate într-un pattern, îl pot descrie în numai câteva cuvinte:

  1. Retro Rebelul

Niciodată nu a fost mai la modă stilul retro, iar să fii un rebel în publicitate reprezintă poate cea mai distinctivă formă de superioritate față de colegii de breaslă. Și, până la urmă, agențiile de design nu au reușit niciodată să depășească în totalitate stilul anilor 70.

  1. Minimalistul

Numai tu știi că, dacă o imagine nu se supune regulii minimalismului, nu se poate vorbi de design. Prea multe elemente reprezintă, în opinia ta, o violare a creativității și o pierdere de timp.

  1. Perfecționistul

De multe ori ratezi deadline-urile din cauza atenției excesive pe care o dai detaliilor. Mult prea atent la toate formele de conținut, ești privit de colegi ca un maniac al lucrurilor mărunte care nu contează. Numai tu știi însă că nimic nu este cu adevărat perfect.

  1. Coloristul

Orice formă de expresie are nevoie de culoare, iar un specialist RGB sau CMYK este de nelipsit într-o echipă de design. Obositor pentru tine că toți îți cer sfatul în privința paletei de culori, dar cu siguranță îți asumi rolul cu mândrie.

  1. Geniul geometric

Poți vedea anomalii și deformări pe care nimeni nu le vede. Și mai știi ceva: că perfecțiunea stă în lucruri clare și organizate, simetrice și egale. Și faci orice pentru a avea asta.

  1. Eroul Hipster

Ai o viziune unică și știi întotdeauna ce vrea clientul. Ești privit cu invidie de colegi, și asta pentru că tot timpul ești în trend cu ceea ce e nou. Viitorul e al tău!

  1. Zeul Gradientului

Pasionat de asemenea de culori, nimeni nu se joacă mai bine ca tine cu paletele RGB și CMYK. Tu știi cel mai bine că vizualul contează, așa că alegi cu mare grijă nuanțele și treci cu mare curaj de la verde „greenery” la portocaliu „somon”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL