web-design 2

Branding în web-design: Cum să îți vinzi cât mai eficient rezultatele muncii (2)

Am văzut săptămâna trecută cum un site web poate face mai mult decât o întreagă strategie de marketing. Atunci când lucrezi în web-design este esențial să îți vinzi rezultatele muncii cât mai eficient posibil. Iată un alt secret pentru ca acest lucru să devină posibil:

Atrage atenția cu un portofoliu bine pus la punct

Motivul pentru care recomandăm crearea unui portofoliu bine pus la punct este simplu. În web-design, ca de altfel în majoritatea domeniilor de creație, rezultatul  este grăitor. Iar în cazul unui portofoliu, tu ești cel care poate avea controlul rezultatului final prezentat potențialilor clienți. Cele mai bune proiecte ale tale sunt cea mai bună prezentare a muncii în web-design. Și, cu siguranță, un portofoliu bine pus la punct va atrage atenția potențialilor tăi clienți.

În web-design, clientul este totul. Construiește în concordanță cu nevoile lui, cu dorințele și bugetul lui. Nu este cea mai ușoară sau plăcută muncă, așa că nu te aștepta să devii viral cu fiecare proiect finalizat.

Folosește-te de platformele mari de socializare pentru web-design

Pentru a-ți face cunoscut portofoliul, ai nevoie de vizibilitate. Așa că cea mai bună cale ar fi să te folosești de platformele mari de socializare, Facebook sau Linkedin. Trece-ți numele pe toate imaginile încărcate. Descrie fiecare proiect în parte. Share-uiește imaginile cu cei care activează sau care ar putea fi interesați de web-design. Așteaptă.

Odată ce toate acestea sunt făcute, rezultatele ar trebui să înceapă să apară. Dar nu te pripi. Suntem doar la jumătatea drumului către eficiența rezultatelor în web-design. Pentru alte sfaturi, rămâi conectat cu blogul nostru până săptămâna viitoare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL