Branding pentru designeri: Cum să îți vinzi cât mai eficient rezultatele muncii (3)
Crearea unui site web profi și a unui portofoliu complet reprezintă primii pași în strategia de branding pentru designeri. Spuneam, de asemenea, că atunci când lucrezi în web-design este esențial să îți vinzi rezultatele muncii cât mai eficient posibil, prin imagini. Astăzi îți dezvăluim un alt secret pentru ca acest lucru să devină posibil:
Vinde-te prin imagini!

Branding-ul include, automat, și promovarea unor servicii sau produse. Publicitatea face parte din strategia de a te face cunoscut printre clienți și ceilalți lucrători în branșă. Ești nevoit să-ți promovezi munca, pentru că altfel nimeni nu va afla de tine. Nu te baza pe noroc ca să fii descoperit.
Atunci când creezi imagini de impact e important ca și alții să vadă rezultatul muncii tale. Pentru asta, îți recomandăm astăzi câteva site-uri pe care te poți promova fără mari eforturi. Alege-l pe cel care ți se pare cel mai potrivit pentru branding în activitatea pe care o desfășori:
PINTEREST – imagini profi din toate domeniile
Frumusețea acestui site constă în posibilitatea de a deveni cu ușurință viral. Unele fotografii „pin”-uite pot fi distribuite masiv pe această platformă, în doar câteva ore. Când se întâmplă acest lucru, respectivele imagini vor urca în statisticile căutărilor și se vor bucura de un trafic amețitor.
Partea mai puțin plăcută e că acest lucru nu se va întâmpla peste noapte. Durează o perioadă lungă de timp crearea unei audiențe specifice pe Pinterest. Dar cu aceste imagini încărcat on-line îți poți crea cu ușurință branding-ul de care ai nevoie.
INSTAGRAM – atunci când ai mereu ceva de spus
Probabil mulți dintre voi îl folosesc deja pentru postarea de imagini din viața personală. Dar în branding pentru designeri acest site are o relevanță aparte. Toată lumea îl folosește când are ceva de „spus”, de arătat mai bine zis. Cu Instagram poți adăuga hashtag-uri pentru imagini și astfel audiența le va crește exponențial.
Tumblr – imagini-artă la ele acasă
Deși este mai mult un site de fotografii artistice, mulți designeri folosesc pentru branding Tumblr. În special pentru promovarea de animații. Funcționează asemănător cu Pinterest, iar dacă ai suficiente distribuiri poți vedea cu ochiul liber cum crește traficul de la o lună la alta.