Newsletter – 6 Sfaturi de Design pentru a face un de e-mail atragator
Newsletter – Sfaturi pentru design
Multe companii se bazeaza pe newsletter de e-mail pentru a construi relațiile cu clienții și să păstreze prioritatile afacerii fata de publicul lor. Acesta are o multime de beneficii, motiv pentru care întreprinderile mici, cum ar fi The Boxing Club lucreaza pentru a se asigura ca designul lor de newsletter este atrăgător.
„Cred că cel mai important aspect al unui newsleter informativ este faptul că este vizual și captivant”, spune Cassandra Velez alaturi de The Boxing Club. Clubul de fitness din San Diego trimite un newsletter lunar membrilor actuali și potențiali.
Cu ajutorul lui Velez, am creat o listă de șase sfaturi de design pentru a face newsletter-ul prin e-mail mai atrăgător. Deci să începem.
- Creați un antet Newsletter ul tau are nevoie de un antet. Este echivalentul numelui unui ziar. Acesta este plasat in partea de sus a newsletter-ul dumneavoastră și include, de obicei titlul newsletter-ului, numele companiei și logo-ul.
Puteți utiliza instrumentele DIY pentru a vă ajuta să creați antetul. Incercati „Share As Image” sau „Pixlr”. Cu aceste programe, nu aveți nevoie de nici o experiență grafic pentru a crea și a salva elemente grafice pe computer. Pur și simplu creati antetul odată, și il puteti utiliza din nou și din nou.
- Lasati logo-ul sa dicteze schema cromatica.
Pentru a fi atrăgător, newsletter ul tau are nevoie de o schema de culore. Deoarece logo-ul face parte din antet, luați în considerare folosirea acestor culori de-a lungul newsletter ului dumneavoastra pentru culorile fonturilor sau borduri. - Folositi fonturile standard
La selectarea fonturilor pentru newsletter-ul dumneavoastră, principala prioritate este lizibilitate. Folositi fonturile de bază, cum ar fi Times New Roman și Arial. Nu vreti nici sa folositi prea multe fonturi.. Alege unul sau doua fonturi pentru întregul newsletter. - Utilizați subtitlurile
Buletinul dvs. ar trebui să aibă mai multe piese diferite de conținut care sunt despartite de subtitluri. Acesta ar trebui să arate mult ca un ziar. Aceste subtitluri trebuie să fie scrise cu unul dintre fonturile pe care le-ați selectat. Dimensiunea subtitlurilor trebuie să fie mai mica decât ceea ce este folosit în antet, dar mai mare decât dimensiunea textul pe care îl utilizați pentru articole.
5. Impartiti continutul
Dacă utilizați un șablon de newsletter printr-un furnizor de servicii de e-mail ca „Vertical Response”, vei putea selecta o schema și veti putea adauga continut la acesta. Când vine vorba de schema, este mai bine sa impartiti conținutul sau sa-l secționati în diverse grupe.
6. Folositi imagini
Un e-mail bine conceput va avea un bun echilibru de text și imagini. Atunci când un destinatar deschide e-mail dumneavoastra, acestia sunt imediat atrași de imagini. Prin adăugarea catorva imagini, vă atrageți cititorul în timp ce, simultan, scoateti textul in avidenta.
Când va creati următorul newsletter, adăugați imagini, care sunt ușor de facut cu ajutorul aparatului de fotografiat digital. De exemplu, luati o poza a unui angajat pe care aveți de gând s ail scoateti in evidenția sau faceti o poza la cele mai noi produse ce vor fi incluse în următoarea ediție.
În mare parte, doriti un newsletter care atrage atentia. Acesta ar trebui să aibă un aspect curat, organizat care face tot continutul ușor de digerat pentru cititor. Aceste sfaturi sunt menite să iti imbunatateasca newsletter ul, sa creasca lizibilitatea și în cele din urmă sa creeze un newsletter pe care publicul il așteaptă cu nerăbdare.