Marketing Banner-Rollup.ro

4 pasi pentru agentiile de publicitate pentru a fi relevante pe piata

Intr-o economie globala lenta, este greu sa obtii atentia  consumatorilor si sa le deschizi portofelele. Clientii au nevoie de ajutor pentru a realiza creșterere de cifra  de afaceri, dar multi dintre ei nu apeleaza la o agentie specializata.

Clientii sunt in cautarea unor raspunsuri, si agentiile trebuie sa gaseasca modalitați de a fi relevante din nou.

Asta inseamnă ca trebuie sa fie  pregatit să facă unele schimbări serioase. Asadar va prezentam un plan de patru etape:

1. Nu mai da vina pe altii!. Clientii sunt nemulțumiți, iar concurenta însăși este în căutare de alti clienti. Pune-te pe treaba. Planifica o  strategie coerenta si atractiva si lasa-i in pace pe cei care iti pun bete in roate.Economisteste energia pe care o  consumi pentru a gasi vinovati pentru scopuri mai nobile.

2. Sarbatoreste victoria! Este foarte bine ca atunci cand campania ta de promovare este un de succes, iar aceasta este confirmata si intr-un cadru organizat(decernari de premii in advertising, top vanzari,etc) sa ai atitudine de invingator. Pune-te repede pe comunicat eficient ca acest mesaj sa ajunga la cat mai multi dintre competitorii tai. O campanie si o atitudine demna si plina de fast nu este deloc rea. Arata-șe celor cu care te bati ca esti un competitor de temut.

 3. Pune întrebari coerente! Trebuie sa inveti ca mai mult de jumatate din raspun se afla in intrebare.Pune intrebari coerente atunci cand te afli fata in fata cu oamenii de legatura de la fima pe care o ajuti.Multe din idei pleaca de la intalnirile cu clientii directi.Ei stiu cel mai bine ce si cum se intampla la ei in business. Isi cunosc probleme dar si atuurile.Pune intrebari care sa te conduca catre solutii inovatoare. Relatia intre agentia de publicitate si furnizor trebuie sa fie una de incredere.

 4.Mentine relatia si dupa incheierea contractului. Un client multumit de agetia de publicitate este un client fericit. Este foarte important sa mentineti relatiile calde si dupa incheierea colaborarii. Nu se stie cand o sa mai aiba nevoie de serviciile voastre. Se poate intampla conjunctural sa-i fie altcineva in preajma in acel moment.Nu acorda cu usurinta altora ceea ce ai construit in toata aceasta perioada. Atuurile tale sunt cele mai bune pentru clientul tau, iar de acest lucru trebuie sa fie si el foarte constient. Mentine-ti relatiile vii!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Comodo SSL